سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ |۱۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 20, 2024
حجت الاسلام سید محمد شهاب غفوریان سید الحسینی

حوزه/ مبلغ گروه جهادی تبلیغی "رویش من" گفت: این روزها در مسیر پیاده‌روی اربعین در عمود ۶۰۰ تا ۷۵۰ خدمتگزار زائران اباعبدالله الحسین(ع) می‌باشیم و به آنان خدمات تبلیغی ارائه می‌کنیم.

حجت الاسلام سید محمد شهاب غفوریان سید الحسینی مبلغ گروه جهادی تبلیغی رویش من، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در حاشیه ارائه خدمت به زائران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: در مسیر پیاده‌روی اربعین در عمود ۶۰۰ تا ۷۵۰ خدمتگزار زائران می‌باشیم.

وی به تبیین انواع برنامه‌های تبلیغی اجرا شده برای زائران پرداخت و با اشاره به اینکه برگزاری نماز جماعت از جمله فعالیت‌های تبلیغی مستمر در این ایام است، تصریح کرد: طلاب بعد از نماز، منبر چند دقیقه‌ای دارند و از این طریق با مردم ارتباط برقرار می‌کنند و خدمات فرهنگی تبلیغی ارائه می‌دهند.

مبلغ گروه جهادی تبلیغی رویش من، با بیان اینکه با کمک خیرین، اینترنت برای زائران تامین شده که در همین چند دقیقه میزبانی زائران در موکب برای بهره‌مندی از اینترنت، ماساژ پای زائران نیز برای رفع خستگی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در حین ارائه خدمت مبلغان از فرصت استفاده می‌نمایند و با زائران گفت‌وگو می‌کنند و سوالات و شبهات مدنظر آنان را پاسخ می‌دهند.

حجت الاسلام غفوریان، از اجرای برنامه‌های کار با کودکان در موکب خبرداد و گفت: برنامه‌های تبلیغی متنوعی برای کودکان در نظر گرفته شده که از نظر فرهنگی جذابیت دارند و کودکان با روحانیون ارتباط معنوی خوبی برقرار می‌کنند، ما نیز خرسندیم که خدمتگزار زائران اباعبدالله الحسین(ع) در این مسیر هستیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha